Majorka

Taaaak Majorka. Rok 2011
 Nasze pierwsze dalekie wakacje.
Katarzyny- czyli mój- pierwszy lot samolotem.
Wakacje jak na studentów przystało- koniec września- chwile przed rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego.
Nawet ominęliśmy parę początkowych zajęć, no ale.. kto by na to patrzył . Zostały wykupione w biurze podróży w ofercie last minute. To było naprawdę w ostatniej chwili.
Pracowałam wtedy w sklepie sportowym na ul. Dużej w Kielcach- wybraliśmy się po mojej pracy aby wybrać wycieczkę- to był czwartek. Opcja Majorka- oczy się zaświeciły, na takie rzeczy jak standard hotelu nawet nie zwracaliśmy uwagi.
Bach poszło. Do zapłaty 1550/os w opcji all inclusive (aż ciężko uwierzyć, że za takie pieniądze można było polecieć ), wylot w sb. Mowie ekstra, jutro-piątek- jeszcze muszę iść do pracy, a chwile przed odbiorę dokumenty podróży, po pracy na spokojnie się spakuje.
Odbieram papiery, patrzę na termin odlotu, data się zgadza- sobota- ale godzina 00:30

Hahaha

Prace kończę 18:00, o 19:00 w domu. Wylot z Katowic (droga z Kielc ok 2h) 2 godziny muszę być wcześniej.
A gdzie czas na pakowanie ?!
Wpadam po pracy do domu, mamusia chciała mi pomóc i zaczęła pakować mnie co tylko wydłużyło mój czas pakowania.
Zabrałam część rzeczy- o takich rarytasach jak klapki czy szczotka do włosów oczywiście zapomniałam, ale miałam strój kąpielowy i okulary przeciwsłoneczne- myślę: przeżyje w tym raju
Miniu pracował w delegacji w Piotrkowie Trybunalskim także on też na spokojnie nie mógł się spakować, ponieważ również wracał po pracy w pt. Jego spakowała moja obecna teściowa i sam nic nie zmieniał  (Synuń mamuni do dziś )
Odwiezieni przez tatę Minia - Marcina- zdążyliśmy w punkt.

Miniu pokazał mi jak się poruszać po lotnisku- i daje słowo -sama zgubiłabym się tam na 100%

Zajarani jak sucha zapałka lecimy na ciepłą i bardzo imprezową wyspę.
Trafiliśmy do Saga hotel w samym centrum rozrywkowej miejscowości San Arenal z małym basenem na dachu, dość blisko plaży, średnim jedzeniem i alkoholami. Nie jest źle. Ba, jest super, jesteśmy na wakacjach!

Z racji tego, że to były wakacje w ostatniej chwili, nie mieliśmy przewodnika ani planu, w kieszeni nie za dużo, większość czasu spędziliśmy na plaży, spacerując po promenadzie i wzdłuż genialnych klifów w otoczeniu wody o az nierealnym lazurowym kolorze. Przepiękne zachody słońca na naszej plaży, 25-26 stopni codziennie, nowi znajomi- polscy, ale także z Bombaju, których niechcący przy którymś wieczorze upiliśmy (swoja drogą, wiedzieliście, że ludzie z Indii maja takie słabe głowy?).

Dyskoteki
Przy naszej plaży były na zmianę bary i dyskoteki ( i oczywiście sklepy z pamiątkami). Właściwa impreza zaczynała się po 23, alkohol lał się strumieniami. Ludzie w naszym wieku (21-22 lata) aż przerażali swoją rozwiązłością. Single, zarówno dziewczyny i chłopaki wyłapywali kolejne łupy wzrokiem.

W pamięci zapadł mi barman- dobrze zbudowany umięśniony- okazało się, że był Polakiem. Opowiadał, że ma parę dziewczyn jednego wieczoru a na paru plażach, w jednym miejscu- wakacyjne miłości. Widząc dziewczyny zaciągające go do łazienki nawet nie pomyślałam, że ściemnia.

Oczywiście warto wybrać się do dyskotek, byliśmy w paru a wracając kontynuowaliśmy impreze na plaży z poznanymi polakami z hotelu.

Plaże
Piaszczyste, woda przejrzysta- kobiety toples (starsze i młodsze)

Woda cieplutka- słoneczko przygrzewa- ah

Stolica- Palma de Mallorca
Warto wybrać się będąc na wyspie.
Dojechaliśmy tam autobusem miejskim, ja niestety tego dnia nie najlepiej się czułam, ale nie na tyle by zostać w hotelu.
Przepiękne miasto z wąskimi malowniczymi uliczkami. Szczególnie warta uwagi jest Katedra znajdująca się w samym centrum.

I te zachody słońca... <3

Majorka była pierwszym miejscem tak odległym, do którego polecieliśmy. Wspominamy z wielkim sentymentem. Jeżeli tam wrócimy to z pewnością dokładniej ja objedziemy, wzdłuż i wszerz!

Lokalizacja

Majorka jest największą wyspą Balearów, przynależy do Hiszpanii i oblana jest morzem śródziemnym.
My co prawda skorzystaliśmy z charteru, ale teraz można skorzystać z tanich linii lotniczych jak wizzair czy ryanair- i spędzić piękne wakacje za nieduże pieniążki.